Pakatan Harapan Sabah

Pakatan Harapan Sabah
MENUJU AUTONOMI SABAH

Jumaat, 3 Mei 2013

Mengbongkar Rahsia Disebalik Calon Parlimen BN P-188 Silam?

Salam Refomasi

Munkin penduduk Silam khasnya dan dan Rakyat Sabah amnya ingin mngetahui lebih lanjut apakah kesalahan calon BN P-188 Silam, malam ini tidak sempat saya potostate semua surat menyurat dimana segala penduduk Silam wajib tahu sebelum dia berglar Yang Berhormat pada PRU 13 ini.

Ini bukan soal serangan untuk PRU 13, tapi saya sudah bagi amaran lisan dalam FB Suara Rakyat Kunak, tapi tidak dihindarkan olehnya, pada malam ini saya hanya akan mngeluarkan kenyataawn apa kesalahan yang telah dia lakukan sbelum dia menjadi Yang Berhormat pada tahun 1996.

Sekarang dia telah bertanding sebagai calon BN di Parlimen Silam dimana pada PRU 12 dia bertanding hanya calon BN di Dun N-50 Lahad Datu dan memenangi dalam pilihanraya tersbut, dan kini pada PRU 13 dia diberi mandat yang lebih berat lagi.

Dan nantikan apa kesalahan yang dia lakukan esok setelah semua surat menyurat selesai dipotokopi, jika hal ini terbongkar maka bersdialah menanggung akibatnya apa yang telah dia lakukan kepada Pnduduk Tungku pada tahun 1996 yang lalu.

Dan saya mengahari dulu tulisan saya pada malam ini, dan akan bersambung pada tulisan saya esok termasuk bukti dan laporan Polis.. Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pemilik Blog Tidak Bertanggung jawab Dengan Ulasan Yang Berbau Hasutan