Pakatan Harapan Sabah

Pakatan Harapan Sabah
MENUJU AUTONOMI SABAH

Selasa, 16 Februari 2016

AMANAH KAWASAN BATU GERAKAN "TABUNG PEDULI MAT SABU" BAGI SAMA-SAMA MEMBANTU LUNASKAN RM200,000 SEBAGAI TANDA SOLIDARITI

AMANAH KAWASAN BATU GERAKAN "TABUNG PEDULI MAT SABU" BAGI SAMA-SAMA MEMBANTU LUNASKAN RM200,000 SEBAGAI TANDA SOLIDARITI

1. Ahli2 dan penyokong Amanah yg kaya, yg miskin, yg marhain di seluruh negara pasti akan terpanggil utk membantu lunaskan ganti rugi yg belum terbayar sebanyak RM200k oleh Presiden Amanah kpd bekas Timb Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar.

2. Amanah Kws Batu menyarankan agar setiap kws Amanah di seluruh negara melancarkan "Tabung Peduli Mat Sabu" bagi mencapai tujuan murni ini.

3. AJK Amanah kws, Awan, Pemuda, ARiF dan ketua2 cwgn Amanah di dalam kawasan masing2 mesti dan boleh bertindak sbg agen kutip derma sekurang2nya RM1 drpd ahli dan para penyokong.

4. Ini adalah tanda solidariti, kesungguhan dan rasa sayang ahli, penyokong dan rakyat terhadap pemimpin marhain spt Hj Mohd Sabu, yg keluar masuk mahkamah dan lokap semata-mata memperjuangkan nasib rakyat mustad'afin di negara ini.

5. Insyaallah, Amanah Kws Batu akan menggerak dan merealisasikan agenda kilat ini dengan efisyen dan segera sebagai tindakan peduli terhadap apa yg menimpa Hj Mohd Sabu.

6. Mereka yg ingin menyumbang, boleh berbuat demikian dengan segera masuk tunai duit atau tansfer bank kepada akaun BIMB 12225010009978 atas nama Tabung Kemiskinan & Kebajikan Batu.

Amanah. Progresif. Peduli.

DATO' TARMIZI MOHD JAM
Timbalan Ketua
Amanah Kawasan Batu
15 Februari 2016

1 ulasan:

  1. lebih baik bagi derma kepada rumah anak yatim - apa hukum bersubahat dengan pemfitnah? bukankah memfitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh

    fikir dahulu sebelum menderma melepaskan Mat Sabu yang terang-terang pemfitnah

    BalasPadam

Pemilik Blog Tidak Bertanggung jawab Dengan Ulasan Yang Berbau Hasutan